Mida del text: 1 1 1 | Mapa del web   

Adreces

Serveis

Tràmits

Carrerer

Com arribar

Oficina mòbil del consumidor

Descripció:
INFORMACIÓ SOBRE CONSUM

En l’àmbit del consum, Torelló disposa de dues eines que estan al servei de la ciutadania. Per una banda, l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor, amb les seves visites mensuals; i per l’altra, el servei d’assessorament al consumidor que presta l’Ajuntament als locals de La Cooperativa.

Diversos cops a l’any, l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor visita Torelló per atendre els veïns. Aquesta oficina mòbil disposa de personal tècnic de Consum de la Diputació de Barcelona que atén els ciutadans sobre qüestions o dubtes relacionats en l’àmbit del consum, comerç, drets dels consumidors, compra i/o lloguer d’habitatges, serveis bancaris, vehicles, etiquetatge i garanties de productes, serveis post-venta, assegurances, viatges, etc. L’oficina mòbil s’ubica a la placeta Pujol, al costat de la parada de taxis, el tercer dimecres de mes, durant 10 mesos a l’any.

D’altra banda, entre visita i visita, l’Ajuntament de Torelló fa d’intermediari entre les persones consumidores i la Diputació per a la gestió inicial dels tràmits. Aquests servei està operatiu cada dilluns de 12 a 14 h, a l’edifici de la Cooperativa (carrer Enric Prat de la Riba, 17; o bé telèfon 93 850 53 13). Així doncs, en aquest servei s’inicien les gestions que després continuarà el servei de la Diputació.

Per poder iniciar la gestió, cal portar documentació justificativa (contracte de serveis, tiquet de compra, albarà, rebut, factura, publicitat, certificat de garantia, etiqueta, instruccions d’ús...) que doni suport a la reclamació i les dades de l’empresa o persona contra qui es vol reclamar.

Es troba material sobre consum a http://www.diba.cat/web/consum.

Ajuntament de Torelló
NIF: P-0828500-I
C/ Ges d'avall, 5 - 08570 Torelló (Barcelona)
Tel 93 859 10 50 - Fax 93 850 43 20
torello@ajtorello.cat
En col·laboració amb: