Data de publicació: 20.11.20 14:18
L'Ajuntament ha organitzat unes sessions de formació en l’ús d’eines d’administració electrònica per relacionar-se amb l'administració, adreçades a les entitats i associacions del municipi. Aquesta ha estat una necessitat freqüentment reclamada per les entitats que demanen més facilitats en la seva relació amb l’Ajuntament i altres administracions.Serà una sessió de dues hores per ensenyar i resoldre tots els dubtes sobre tramitació electrònica, útil per la relació que tenen les entitats amb l'Ajuntament (convenis, sol·licitud de materials, subvencions, justificacions...). La formació serà virtual i la inscripció és gratuïta.
S’han establert tres sessions per a les entitats en funció de la seva naturalesa. Així, el dijous 26 de novembre es farà la sessió adreçada a les entitats culturals; l’1 de desembre, a les entitats esportives; i el 10 de desembre, correspondrà a les associacions socials, veïnals, solidàries, educatives i altres). Tot i així, si a alguna entitats no li vagi bé la sessió que li tocaria, pot afegir-se a una altra data més adequada a la seva disponibilitat. En totes les sessions, l’horari és de 7 a 9 del vespre.
La inscripció al curs online de promoció del canal electrònic en la relació de les entitats amb l'administració és gratuïta. I per inscriure’s només cal enviar un correu electrònic a l’adreça
participacio@ajtorello.cat (cal posar el nom del/s participant/s, l'entitat a la qual representa i la data de la sessió).
Els tallers són de contingut pràctic i asseguren que, en finalitzar, els assistents disposaran dels coneixements i capacitat tècnica per poder tramitar de forma telemàtica.