Ajuntament de Torelló
Mida del text: 1 1 1 | Mapa del web   
Llibertat presos polítics
Adreces

Serveis

Tràmits

Carrerer

Com arribar

Registre d'eliminació de documents


El registre d’eliminació de documents és un instrument de gestió que informa de tota aquella documentació que ha estat eliminada en aplicació dels tractaments d’avaluació.

Segons fixa el Decret 13/2008, de 22 de gener, sobre accés, avaluació i tria de documents el registre d’eliminació és una eina obligatòria per tots aquells titulars de documentació pública i ha d’estar gestionat pel servei d’arxiu corresponent.

El registre està format pels camps informatius següents: número d’assentament, data de l’eliminació, codi de la TAAD aplicada (si és el cas), títol de la documentació i organisme productor, data de la documentació eliminada i volum total.


Ajuntament de Torelló
NIF: P-0828500-I
C/ Ges d'avall, 5 - 08570 Torelló (Barcelona)
Tel 93 859 10 50 - Fax 93 850 43 20
torello@ajtorello.cat
En col·laboració amb: